.

מנוע טורבינה של וונדיקון טורבינה, עם מכשיר מכונות מנוע חשמלי חשמלי טוב DC12V 9RPM

מנוע טורבינה של וונדיקון טורבינה, עם מכשיר מכונות מנוע חשמלי חשמלי טוב DC12V 9RPM

ILS 18.00

כמות
טובה זמינה

מנוע ההילוכים הוא נעילה עצמית, ופיר הפלט אינו מסתובב כאשר המנוע מחוץ לכוח. כיוון פיר הפלט של תיבת ההילוכים הוא בניצב לפיר המנוע, המתאים ליותר מצבים. המנוע המיועד ל- DC יכול לשנות את סיבוב המנוע על ידי שינוי שיטת החיווט. עשוי מחומר נחושת באיכות גבוהה, עם מוליכות חשמלית ותרמית טובה וחיי שירות ארוכים. מהירות העומס היא 9 סל"ד, יכולה לרוץ במהירות נמוכה ולהתחיל בצורה חלקה עם רעש נמוך. מנוע ההילוכים הוא נעילה עצמית, ופיר הפלט אינו מסתובב כאשר המנוע מחוץ לכוח. כיוון פיר הפלט של תיבת ההילוכים הוא בניצב לפיר המנוע, המתאים ליותר מצבים. המנוע המיועד ל- DC יכול לשנות את סיבוב המנוע על ידי שינוי שיטת החיווט. עשוי מחומר נחושת באיכות גבוהה, עם מוליכות חשמלית ותרמית טובה וחיי שירות ארוכים. מהירות העומס היא 9 סל"ד, יכולה לרוץ במהירות נמוכה ולהתחיל בצורה חלקה עם רעש נמוך. תכונה : 1. מנוע ההילוכים הוא נעילה עצמית, ופיר הפלט אינו מסתובב כאשר המנוע מחוץ לכוח .2. כיוון פיר הפלט של תיבת ההילוכים הוא בניצב לפיר המנוע, המתאים ליותר מצבים .3. המנוע המיועד ל- DC יכול לשנות את סיבוב המנוע על ידי שינוי שיטת החיווט. עשוי מחומר נחושת באיכות גבוהה, עם מוליכות חשמלית ותרמית טובה, וחיי שירות ארוכים .5. מהירות העומס היא 9 סל"ד, יכולה לפעול במהירות נמוכה ולהפעיל בצורה חלקה עם רעש נמוך. פירט : סוג פריט : טורבינה מוטורמונית : Copper Model : JSX950-370 מתח מדורג : מתח DC12 VNO מהירות : 9rpmuss : מנוע הילוכים נמצא בשימוש נרחב בפתיחות חלון , פותחי דלתות, כננות מיניאטוריות וכו 'רשימת חבילות : 1 x מוטורנו : 1. אל תניחו דליקים סביב המנוע כדי להימנע מאש .2. אנא אל תניח חפצים סביב המנוע, שישפיעו על האוורור והקירור של המנוע, או אפילו כוויות או שריפות בגלל התחממות יתר לא תקינה. אנא אל תיגע בהילוך ובסוף פיר המנוע ובמסלול המפתח של ההילוך בידיים חשופות כדי למנוע פציעה.

מידע נוסף

Item Type:
Turbine Motor
Material:
Copper
Model:
JSX950-370
Rated Voltage:
DC12V
No-Load Speed:
9RPM
Uses:
gear motor is widely used in window openers, door openers, miniature winches, etc.
Package List:
1 x Motor:
Note:
1. Do not place combustibles around the motor to avoid fire.:
2. Please do not place objects around the motor, which will affect the ventilation and cooling of the motor, or even burns or fires due to abnormal overheating.:
3. Please do not touch the gear and the end of the motor shaft and the keyway of the gear with bare hands to avoid injury.: