.

Hotcaoboy למוטורולה מוטו G8 Power Lite Case & מגן מסך זכוכית מחוסמת [2 חבילה], כיסוי מארז עמדות כפול מחוספסים מחוספסים כבדים.

Hotcaoboy למוטורולה מוטו G8 Power Lite Case & מגן מסך זכוכית מחוסמת [2 חבילה], כיסוי מארז עמדות כפול מחוספסים מחוספסים כבדים.

ILS 8.96

כמות
טובה זמינה

[מודל תואם] : תואם למסך זכוכית מחוסמת מוטורולה G8 Power Lite.sops עם מסך זכוכית מחוסמת של 2 יחידים. [הגנה על שכבה כפולה] : יש לו מעטפת מחשב קשה ופנים TPU סיליקון רך, TPU קצה ייחודי משולב עם המחשב המובנה כדי להגן על הטלפון שלך מפני טיפות, שריטות ובליטות. החזק את הטלפון שלך בחוזקה. המראה מעניק לאנשים תחושת מכונות. [עיצוב אטרקטיבי] : כל עמדות הכפתור עקביות מאוד, התגובה רגישה מאוד והחוויה טובה מאוד. הגנה על כיתה צבאית עם טכנולוגיית כרית אוויר לכל הפינות, וכל הגנה על המכשיר שלך בעיצוב רזה גיליון מגנטי מתכת שנבנה-פנימה לספיחה יציבה, שניתן לספוג ישירות למחזיק הרכב המגנטי למכונית למכונית טלפונית וניווט בזמן הנהיגה. (לא כולל את מחזיק הרכב המגנטי של המכונית). [360 ° עיצוב עמותת סיבוב] : ניתן לסובב את סוגר טבעת המתכת המובנה 360 מעלות בחופשיות נוח לשחרור ידיים בעת צפייה בסרטונים. [מגן מסך איכותי] : הסרט הקשיח מתאים למסך של הטלפון הנייד, והתצוגה ברורה מאוד. העובי הוא 0.3 מ"מ, המונע שריטות על המסך ומרגיש בנוח. [מודל תואם] : תואם למסך זכוכית מחוסמת מוטורולה G8 Power Lite.sops עם מסך זכוכית מחוסמת של 2 יחידים. [הגנה על שכבה כפולה] : יש לו מעטפת מחשב קשה ופנים TPU סיליקון רך, TPU קצה ייחודי משולב עם המחשב המובנה כדי להגן על הטלפון שלך מפני טיפות, שריטות ובליטות. החזק את הטלפון שלך בחוזקה. המראה מעניק לאנשים תחושת מכונות. [עיצוב אטרקטיבי] : כל עמדות הכפתור עקביות מאוד, התגובה רגישה מאוד והחוויה טובה מאוד. הגנה על כיתה צבאית עם טכנולוגיית כרית אוויר לכל הפינות, וכל הגנה על המכשיר שלך בעיצוב רזה גיליון מגנטי מתכת שנבנה-פנימה לספיחה יציבה, שניתן לספוג ישירות למחזיק הרכב המגנטי למכונית למכונית טלפונית וניווט בזמן הנהיגה. (לא כולל את מחזיק הרכב המגנטי של המכונית). [360 ° עיצוב עמותת סיבוב] : ניתן לסובב את סוגר טבעת המתכת המובנה 360 מעלות בחופשיות נוח לשחרור ידיים בעת צפייה בסרטונים. [מגן מסך איכותי] : הסרט הקשיח מתאים למסך של הטלפון הנייד, והתצוגה ברורה מאוד. העובי הוא 0.3 מ"מ, המונע שריטות על המסך ומרגיש בנוח. P> שימו לב : מקרה זה מתאים למוטורולה Moto G8 Power Lite. תכונות : 1. מארז הטלפון הנייד מיושם רק על מוטורולה Moto G8 Power Lite. 2. הסוגר האחורי של 360 מרובע נוח לשחרור ידיים בעת צפייה בסרטונים . 3. חזק ועמיד בפני נפילה, הימנע מגרד ופגיעה. 4. מעטפת מתאימה היטב עם כפתור הטלפון הנייד. 5. הרצועות נגד החלקה משני הצדדים עוזרות לך להחזיק את הטלפון שלך בחוזקה. 6. זכוכית מחוסמת מתאימה היטב עם טלפונים ניידים, מראים בבירור והימנעות מגרטות מסך. 7. מקרה מגן אולטרה היברידי שכבה כפולה. אחריות : אם קיבלת מאיתנו יחידות פגומות, אנא שלח לנו דוא"ל להחלפה או החזר כספי. לא משנה אם יש לך שאלות, אנא צור איתנו קשר. מערכת הודעות, נשמח לשרת אותך.

מידע נוסף