.

עגלת קניות עגלת קניות קל משקל מתקפל עגלת קניות, פס מודפס אוקספורד בד תיק פלדת צינור עגלת עגלת עם 2 גלגלים תואם עם בית קל משקל עגלת קניות(צבע:

עגלת קניות עגלת קניות קל משקל מתקפל עגלת קניות, פס מודפס אוקספורד בד תיק פלדת צינור עגלת עגלת עם 2 גלגלים תואם עם בית קל משקל עגלת קניות(צבע:

ILS 1.67

כמות
טובה זמינה

קל לשימוש-מושלם תואם עם צעירים ומבוגרים, הדרך הנוחה לקנות מצרכים ונסיעות. מתקפל עגלת עגלת בצורה מושלמת מאזן קל משקל יכולת עם עמידות ותכונות כבד החובה בשרני גלגלים כדי לקחת על שונים שטח לקחת אותו לסופרמרקט או את חוף לטפס שבור וגבוה מדרכות ומדרכות בקלות. לאחר שירות ומכירות : אם יש לך בעיות איכות עם הסחורה, אנא צור קשר שלנו שירות לקוחות, אנחנו נפתור את זה תואם איתך בתוך 48 שעות. תיק עגלת הקניות מבד אוקספורד עשוי מבד אוקספורד עמיד ניתן להסרה ולכביסה, התחבושת הרחבה במיוחד והופכת את התיק לדומם. את עגלת קניות יכול להיות בקלות מקופל,וזה תופס מקום קטן מאוד כאשר סגור, ממד (גוף)92*34*21 סנטימטר. גודל : גודל חינם צבע : כחולהמאפשר לך לטעון יותר לתוך תיק הגלגלים, תיק התיק ניתן להסרה ואתה יכול גם להשתמש בעגלה כדי להזיז פריטים כבדי משקל ללא לחץ.חבילה כללה : 1 עגלה 1 שקית 2 גלגלים חומר : נירוסטה,בד אוקספורד צבע : כחולמשקל : 2 קגמד (גוף) 92*34*21 סנטימטר.שים לב : 1. צבע עשוי להיות מעט שונה בשל כיול הצבע של כל מסך בודד.2. בבקשה לאפשר מדידת סטייה בשל מדידה ידנית.3. תודה תואם עם ההבנה שלך וליהנות רגע הקניות שלך!לקוחות יקרים, יש כל כך הרבה מוצרים בחנות הזאת, אתה יכול לבחור האהוב עליך מוצרים כאן. אנו נספק לך מוצרים ושירותים איכותיים. אם יש לך שאלות על המוצר, אנא פנה אלינו בזמן.

מידע נוסף