.

מסיכת שינה של Feabcr ללינה אחורית וצדדית, חסימת אור, מסיכת עיניים שינה של כביעת לילה תלת מימדית, כיסוי עין נסיעות אולטרה -אולטרה.

מסיכת שינה של Feabcr ללינה אחורית וצדדית, חסימת אור, מסיכת עיניים שינה של כביעת לילה תלת מימדית, כיסוי עין נסיעות אולטרה -אולטרה.

ILS 29.80

כמות
טובה זמינה

הוא עשוי מבד בעל חוזק גבוה, הוא נושם ונוח, והוא לא משעמם בקיץ, וההשפעה טובה יותר. מתכוונן לחלוטין, מקיף את הראש בנוחות, השעון אלסטי ולא יתפוס את שיערך. התאמה גמישה של גמישות, שיער לא מקל, נוח ללבוש, מתכוונן. תפירה ממוכנת, קצוות צמודים ומסודרים, פחות מועדים למחטים דולפות. מתאים לנסיעות, עבודות משמרת, מדיטציה, יוגה וכו 'המתאימה לסוגים שונים של אירועים כמו פנים, בחוץ וקמפינג. הוא עשוי מבד בעל חוזק גבוה, הוא נושם ונוח, והוא לא משעמם בקיץ, וההשפעה טובה יותר. מתכוונן לחלוטין, מקיף את הראש בנוחות, השעון אלסטי ולא יתפוס את שיערך. התאמה גמישה של גמישות, שיער לא מקל, נוח ללבוש, מתכוונן. תפירה ממוכנת, קצוות צמודים ומסודרים, פחות מועדים למחטים דולפות. מתאים לנסיעות, עבודות משמרת, מדיטציה, יוגה וכו 'המתאימה לסוגים שונים של אירועים כמו פנים, בחוץ וקמפינג. תיהנו משינה קול - הניחו מסכת שינה בעין קלה ותיהנו מ"נמנם המתוק "שלכם בין אם נסיעות, בית, מלון, רכבת או בכל מקום בו מוטרדים על ידי אור. *9 אנשים ניתנים לניתוח : תפקוד למבוגרים : הצללה, רצועת כתפיים מתכווננת הניתנת להתאמה לעיניים להתאמה נכונה. RELAX בכל עת, מושלמת לנמנם או לטיול. לא עיניים יבשות ארוכות יותר, צרות רועשות ומוארות. מדוע בוחרים בנו? חומרים אולטרה-רכים גורמים לכם תרגישו יותר שלווה ונטולת לחץ. קווי המתאר העמוקים ביותר של לעולם לא יגעו בעפעפיים/איפור העיניים שלכם, תוכלו להיות חופשיים. מדוע אתם זקוקים למסיכת שינה? שפר את נדודי שינה בלוק כל קליל לא רצוי עם תנועת עיניים מהירה מהמהירות המלאה. Sleep Note : מומלץ לשטוף ביד ואל לא להשרות במים עבור מוצר ארוך של Timethis הוא מוצר שאינו ניתן להחלפה, אנא אל תשתמש יותר משטיפה של אדם אחד אחר כך, יבש במקום הקריר. אנא אחסן אותו שטוח. אל תסתבך ברשימת האריקות : 1*מסכת עיניים לך על חסותך. אני מוכר מוצרים ביושרה. אם יש לך שאלות, אנא צור איתי קשר בזמן. אנו נפתור את זה עבורך תוך 24 שעות.

מידע נוסף