.

Homoyoyo 4 ערכות מסמר חינם מחזיק מחזיק מפתחות מחזיק קיר קיר רכוב מתלה קיר קיר קיר מעיל ווים ווים וומס דביק וו תכשיטים וו נירוסטה נירוסטה.

Homoyoyo 4 ערכות מסמר חינם מחזיק מחזיק מפתחות מחזיק קיר קיר רכוב מתלה קיר קיר קיר מעיל ווים ווים וומס דביק וו תכשיטים וו נירוסטה נירוסטה.

ILS 0.33

כמות
טובה זמינה

קולבי פלדה אל חלד-וו הקיר עשוי מחומר פרימיום, שהוא עמיד ומעשי לשימוש-המשנה. ווים של מתלה מעיל- קישוט תלוי מושלם על קיר, דלת כמו גם על חלון חנות תלייה. ווים קישוטים- פשוט במבנה, קל להתקנה, רב-תכליתי ואופנתי, מתאים לסגנונות שונים של סגנונות קישוט ביתי. מעמד מחזיק ארנק- וו הקיר עשוי מחומר פרימיום, שהוא ומעשי לשימוש מתמשך. וו מעיל דבק- כולל את הגודל הנכון, מבלי לתפוס יותר מדי מקום, נוח לשימוש עבורך. החבילה כוללת 4 וו 4 ברגים 4 x מאפייני מדבקות ללא ציפורניים -חומר : נירוסטה, וו מעיל דבק PVC -אתה יכול להשעות את רוב הפריטים, כמו מגבת, מעיל, מפתח, תיק בית ספר, מטריה, שקית ניילון, חלוק, כובעים, כובעים, וכו 'מתלה מעיל תלוי קיר. -הפגנים את הגודל המתאים, מבלי לתפוס יותר מדי מקום, נוח לשימוש עבורך קולב רכוב על קיר. -הפיל במבנה, קל להתקנה, רב-תכליתי ואופנתי, מתאים לסגנונות שונים של וו סגנונות קישוט ביתי. -התאמה לאירועים ביתיים ומשרדים, הביצוע המעודן הופך את זה לקישוט הוק הבית. -העצמת המוצלחת, זה לא רק קולב מעשי לבגדים, אלא גם קולב נוח עבור שמשות יומיות אחרות, כמו הכובע, התיק וכו 'וו קיר. ? אם התשובה שלך היא כן, אתה יכול להסתכל על המוצר שלנו. ווים מעיל מעיל זה יכול להסתדר טוב עם עיצוב בית אחר. מחזיק בגדי פונקציה מורכבת עשוי מחומרים טובים, הוו התלוי בקיר העגול מעוצב היטב ומעובד דק ו

מידע נוסף